Lista Autoryzowanych Jednostek Szkoleniowych IPMA Polska (AJS)

 

 

 

Firmy przedstawione w kolejności alfabetycznej





Apauly Group Sp. z o.o. jest firmą szkoleniowo-doradczą w obszarze zarządzania projektami i pozyskiwania dotacji UE.

Firma od 10 lat pozyskuje dotacje dla przedsiębiorców, uczelni, placówek oświatowych i administracji na realizację projektów szkoleniowo-doradczych, infrastrukturalnych, inwestycyjnych, B+R+I. Realizuje usługi kompleksowo mając na uwadze otoczenie biznesowe i projektowe klienta (studia wykonalności, biznesplany, analizy finansowe i ekonomiczne, opinie o innowacyjności we współpracy z uczelniami i instytutami badawczymi, finansowanie wkładu własnego poprzez kredyty i leasing, opinie prawne, audyty i ewaluacja projektów, kojarzenie partnerów w projektach partnerskich, brokering technologiczny). Doświadczenie firmy to ponad 60 zrealizowanych projektów, 25 tys. godz. szkoleniowych i doradczych, 6,5 tys. uczestników projektów. Największym kapitałem firmy są eksperci na poziomie rządowym i wojewódzkim pracujący przy projektach o sumarycznym budżecie blisko 1 mld zł. 

W ramach APAULY GROUP Sp. z o.o. działa Biuro Zarządzania Projektami, w którym realizowane są usługi outsourcingu w obszarze zarządzania projektami unijnymi i komercyjnymi. Biuro pracuje w oparciu o autorski Podręcznik Zarządzania Projektami, który zawiera dla projektów unijnych aspekty niezbędne w procesie kontroli i audytu zewnętrznego.

W 2015 r. działalność szkoleniowa firmy znajduje się w powołanej wewnętrznej jednostce firmy – Szkole Project Managerów – Szkole.PMÒ. Szkoła.PM jest przedsięwzięciem, które w sposób kompleksowy kształci project managerów. Posiada zarówno kursy i szkolenia oraz studia podyplomowe zgodne ze standardem IPMA, PMI, i SCRUM.org, a zakresie kształcenia PM.Coachów zgodnie ze standardami ICF. Ponadto Szkoła oferuje szkolenia ogólnorozwojowe, interpersonalne, coachingowe, językowe skierowane do środowiska projektowego.

Jako innowacja w nauczaniu oparta na metodzie Project Based Learning opracowany został program uczący zarządzania projektami, robotyki i programowania w jednym, który jest rozwijany na różnych poziomach wiekowych – PM.Robots™.

Wszystkie usługi szkoleniowo-doradcze, w tym coachingowe są dostępne w Bazie Usług Rozwojowych oraz Rejestrze Instytucji Szkoleniowych. Dzięki temu mogą być finansowane ze środków UE i tańsze dla klientów z sektora MŚP od 50% do 80%. W ramach szkoły realizowane są projekty unijne skierowane do osób pozostających bez pracy kształcące w zawodzie PM. Ponadto działania w zakresie doradztwa personalnego i zawodowego świadczone są poprzez Agencję Zatrudnienia, która firma Apauly Group Sp. z o.o. jest od 2016r. (nr 15200 w Rejestrze KRAZ). 

Firma pracuje w oparciu o wdrożone w 2016r. standardy jakości. Zajęcia prowadzone są wg Standardu Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej SUS 2.0 Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz Regulaminu Usługi Rozwojowej. Zarządzanie projektami, usługi szkoleniowo-doradcze, w tym pozyskiwanie funduszy i usługi otoczenia biznesowego i projektowego są ponadto zgodne z normą ISO 9001:2015.

Od stycznia 2017r. firma jest Autoryzowaną Jednostkę Szkoleniową IPMA.

Od 2015r. Szkoła Project Managerów jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Urząd Patentowy RP. W 2016r. otrzymała nagrodę Laur Eksperta oraz Medal Nowoczesności. Działania na rzecz rozwoju project managementu w Polsce przyniosły również tytuł Firmy Dobrze Widzianej nadawany przez Business Centre Club i Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. 

APAULY GROUP Sp. z o.o.

ul. Jana Pawła II 13, 44–100 Gliwice

tel. +48 32 726 11 34

fax. +48 32 441 78 37

szkolenia@szkola.pm

 


 

Certes Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza, świadcząca usługi w zakresie szkoleń, również dofinansowanych, coachingu, doradztwa biznesowego, wdrażania programów rozwojowych, doskonalenie procesów HR dla przedsiębiorstw i administracji publicznej. 

  1. Certes po łacinie oznacza solidność! Wysoką jakość świadczonych usług potwierdzają liczne certyfikaty np. ISO 9001, ISO 29990.
  2. Firma zajmuje 3 miejsce w rankingach firm szkoleniowych.
  3. Jest liderem w zakresie pozyskiwania dofinansowań na rozwój pracowników i organizacji. Dotychczas pozyskał ponad 80 mln PLN. 
  4. Posiada bogate doświadczenia w realizacji kompleksowych projektów i szkoleń z zarządzania projektami. 
  5. 40 osobowy zespół trenerów i konsultantów – praktyków o bardzo zróżnicowanym doświadczeniu – pozwala na oferowaniu usług „szytych na miarę potrzeb”, opartych na autorskich programach.
  6. Kompleksowa obsługa – oprócz usług szkoleniowych Certes gwarantuje również logistyczne i marketingowe.

Zanim przystąpisz do kursu – sprawdzimy Twoją możliwość pozyskania dofinansowania!

Zapraszamy na naszą stronę www.certes.pl oraz do kontaktu:

Certes Sp. z o.o.

Ul. Wał Miedzeszyński 552C

03-994 Warszawa

email: kontakt@certes.pl

telefon: 22 357 33 00


F5 Konsulting od 1991 roku kreuje i realizuje projekty doradcze i szkoleniowe dla klientów sektora prywatnego i publicznego. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze: od diagnozy potencjału, przygotowania programów zmian, wsparcia w pozyskiwaniu źródeł finansowania poprzez realizację i zarządzanie przedsięwzięciami, po ewaluację usprawnień i innowacji w organizacjach.  

W ramach F5 PROJECT MANAGEMENT oferujemy usługi związane z ZARZĄDZANIEM PROJEKTAMI:

1. AKREDYTOWANE KURSY CERTYFIKUJĄCE IPMA 4-L-C

F5 Project Management to kuźnia najlepszych Project Managerów. Uczymy, jak radzić sobie ze standardowymi i niestandardowymi projektami, dobierając optymalne metody, narzędzia i środki.

W ramach akredytowanych szkoleń współpracujemy z IPMA (International Project Management Association). Szkolenia przygotowują do uzyskania  rozpoznawalnego i uznanego na całym świecie międzynarodowego certyfikatu Project Managera (IPMA 4-L-C).

KURS CERTYFIKUJĄCY IPMA 4-L-C obejmuje pełen zakres zadań Project Managera. Szkolenia prowadzą certyfikowani i doświadczeni trenerzy, którzy zarządzali projektami bądź je doskonalą jako asesorzy IPEA lub PPEA (International oraz Polish Project Excellence Award), ale również praktycy branży, których doświadczenie w pracy przy projektach krajowych i międzynarodowych stanowi inspirację do stałego doskonalenia i rozwoju dla Project Managerów. 

2. OUTSOURCING ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI:

Realizujemy kompleksowe zarządzanie projektami, uwzględniając uwarunkowania biznesowe, prawne i techniczne. Działamy zgodnie z najnowszymi trendami, stosując odpowiednie standardy i metodyki. Uzyskujemy efekty synergii, łącząc nasze kompetencje i doświadczenia w dziedzinie zarządzania projektami ze specjalistyczną wiedzą klienta.

OUTSOURCING ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI może obejmować następujące elementy: 

  • inicjowanie, planowanie i harmonogramowanie projektu
  • zarządzanie kontraktem
  • monitorowanie i kontrolę realizacji, rozliczanie (m.in. zgodnie z wytycznymi instytucji finansujących) oraz zamykanie projektu
  • budowanie i kierowanie zespołami projektowymi, w tym rekrutację i selekcję osób na stanowiska kierowników projektów
  • zarządzanie ryzykiem, komunikacją, zakresem, czasem, kosztami oraz jakością w projekcie.

3. Doradztwo i warsztaty z zarządzania projektami, PROGRAMAMI, PORTFELAMI

F5 Project Management to profesjonalne usługi doradczo-wdrożeniowe w obszarze zarządzania projektami, portfelami i programami, które pozwolą w pełni wykorzystać wewnętrzny potencjał organizacji oraz szanse płynące z otoczenia.

Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektami i programami obejmują następujące zagadnienia:

  • DIAGNOZĘ DOJRZAŁOŚCI PROJEKTOWEJ organizacji wraz z rekomendacjami dotyczącymi koniecznych usprawnień
  • ZBUDOWANIE PROCESÓW oraz struktur niezbędnych do tworzenia środowiska projektowego w organizacji
  • WDROŻENIE DEDYKOWANYCH METODYK zgodnych z potrzebami organizacji
  • ASYSTĘ WDROŻENIOWĄ oraz weryfikację metodyki na etapie jej implementacji
  • WARSZTATY STRATEGICZNE budujące standardy zarządzania projektami
  • OCENĘ POTENCJAŁU PRACOWNIKÓW do pełnienia roli kierownika projektu (na bazie metod oceny assessment/development center oraz diagnostycznych profili kompetencyjnych).

 

W OBSZARZE SZKOLEŃ  w ramach AKADEMII F5 specjalizujemy się w doskonaleniu potencjału naszych klientów w sferze umiejętności menedżerskich oraz interpersonalnych. Oferujemy:

  • szkolenia biznesowe
  • szkolenia i coaching menedżerski
  • szkolenia z zakresu rozwoju osobistego
  • szkolenia i kursy z zakresu zarządzania projektami, programami, portfelami 
  • dedykowane szkolenia dziedzinowe
  • szkolenia finansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

Zawsze stawiamy na ekspertów, którzy teorię łączą z praktyką i bardzo dobrze rozumieją biznes! Zgodnie z motto „Będą efekty”, nasza asysta wdrożeniowa koncentruje się na wnikliwej analizie kontekstu, praktycznych rozwiązaniach i wymiernych rezultatach w atmosferze partnerstwa i zaufania.

Zapraszamy na naszą stronę www.f5.pl i do kontaktu:

F5 Konsulting Sp. z o.o.

ul. Abpa Antoniego Baraniaka 88E, budynek F, 61-131 Poznań

Osoba do kontaktu: 

Dobrochna Ciosek - Menedżer

+48 603 114 594

 

Głównym obszarem działalności firmy jest wsparcie rozwojowe przedsiębiorstw i ich pracowników. Dotychczas KALATEA zrealizowała kilkanaście projektów szkoleniowych oraz doradczych. Świadczyła usługi eksperckie w obszarze pozyskiwania i realizacji projektów w oparciu o fundusze europejskie. Eksperci na stałe współpracujący z KALATEA posiadają bogate doświadczenie
w pozyskiwaniu funduszy na realizację projektów rozwojowych, szkoleniowych, doradczych, B+R oraz inwestycyjnych.

Z sukcesem pozyskiwaliśmy środki dla dużych przedsiębiorstw, MMŚP, organizacji pozarządowych, samorządów oraz konsorcjów naukowo-badawczych.

 

Nasze wartości:

FAIR BUSINESS

Działamy w oparciu o zasadę win/win. W każdej sytuacji businessowej szukamy optymalnego rozwiązania. Czy mamy do czynienia z klientem, podwykonawcą, pracownikiem, czy managerem – wierzymy, że tylko taka strategia działania może budować przyszłość naszej organizacji. Dzisiejsza satysfakcja to paliwo na przyszłą współpracę

 

RACJONALNOŚĆ

Cokolwiek robimy myślimy o powodach naszego działania. Cele biznesowe, oczekiwania klienta, czy nasza strategia. Wszystkie te elementy sprawiają, że w każdym momencie potrafimy sami sobie (naszemu klientowi) odpowiedzieć na pytanie „dlaczego to robimy”?

 

OTWARTOŚĆ

Potrafimy komunikować najtrudniejsze informacje oraz te najprzyjemniejsze. Rozmawiamy, nawet jeśli jest to trudne. Wymagające tematy, różne punkty widzenia i rozbieżne oczekiwania są dla nas wyzwaniem, któremu zawsze sprostamy.

 

ZESPOŁOWOŚĆ

Jesteśmy jedną drużyną, w której każdy ma swoje zadania. Sukcesy, jak i porażki rozkładają się na wszystkich. Każdy z nas czuje odpowiedzialność nie tylko za swój odcinek pracy, ale także za każdego członka zespołu.

 

OFERTA SZKOLEŃ I DORADZTWA

Szkolenia:

1. Podstawy Zarządzania Projektami wg. IPMA NCB 3.0; 4 dni

2. Zaawansowane Zarządzanie Projektami wg. IPMA NCB 3.0 – przegotowanie do certyfikacji IPMA D; 6 dni

3. Zwinne zarządzanie projektami (Scrum); 2 dni

4. Zarządzanie projektami IPMA NCB 3.0 – przygotowanie do certyfikacji IPMA D; 10 dni

5. „Poznaj siebie, poznaj innych” - warsztat Insights Discovery (z profilem indywidualnym); 1 dzień

Doradztwo:

  1. Zarządzanie projektami, programami i portfelami – optymalizacja w zarządzaniu projektowym
  2. Rozwój zespołów projektowych w oparciu o model Insights Discovery „Poznaj siebie, poznaj innych, zbuduj optymalny zespół”

 

MYŚLIMY PROJEKTOWO

https://www.facebook.com/kalatea.eu/

Myślimy Projektowo (by Kalatea) to społeczność skupiona wokół zarządzania projektami. Jesteś doświadczonym Project Managerem, a może dopiero zaczynasz swoją przygodę z zarządzaniem projektami? Dobrze trafiłeś! Stawiający pierwsze kroki w tej dziedzinie znajdą tutaj alfabet managera, poznają metodyki zarządzania projektami, dowiedzą się, w jaki sposób efektywnie i dobrze kierować zespołem.

Managerowie, dla których zarządzanie projektami to codzienność mogą skorzystać z porad ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, a także zapoznawać się z sylwetkami znanych
i podziwianych w branży Project Managerów.

To również okazja do podyskutowania i wymiany doświadczeń. Ponadto proponujemy ciekawostki dotyczące samorozwoju, kształtowania swojej kariery, skutecznego zarządzania sobą w czasie oraz savoir-vivre w biznesie. Informujemy Was także na bieżąco o szkoleniach i nowinkach z branży.

 

Zapraszamy na naszą stronę www.kalatea.eu i do kontaktu:

KALATEA Sp. z o.o.

ul. Królowej Marysieńki 90, 02-954 Warszawa

Osoba do kontaktu: 

Michał Karlikowski – Dyrektor Zarządzający

+48 513 121 292

 

michal.karlikowski@kalatea.eu

 

 


 

 

Grupa doradczo-szkoleniowa w obszarze rozwoju kadr menedżerskich, jako podstawowego czynnika sukcesu w procesie budowy nowoczesnego przedsiębiorstwa, umiejętnie dopasowuje międzynarodowe rozwiązania do polskiej kultury organizacji. Jesteśmy Grupą służącą Klientom pomocą i wsparciem w rozwoju kadr menedżerskich, jako podstawowego czynnika sukcesu w procesie budowy nowoczesnego przedsiębiorstwa. W naszej pracy kierujemy się zasadami etyki. Największą wartością jest dla nas zaufanie Klientów.

35 lat doświadczenia sprawia, że nasza oferta doceniana jest za interdyscyplinarność i najwyższą jakość świadczonych usług. W doradztwie stawiamy na wypracowanie funkcjonalnych i całościowych rozwiązań.

Szkoląc inspirujemy autorskimi programami. Praktyka pozwala nam umiejętnie dopasowywać międzynarodowe rozwiązania do polskiej kultury organizacji. Doświadczenie to przewidywanie jutra, dlatego już dziś tworzymy symulacje biznesowe, by nowocześnie wspierać w rozwoju naszych Partnerów.

Wspieranie Klientów w tak wielu obszarach, pozwoliło nam stać się ekspertem, który szeroko rozumie biznes. Pamiętamy również o społecznej odpowiedzialności biznesu. W tym celu, 8 lat temu, powołaliśmy Fundację Edukacyjną ODiTK, która wspiera w rozwoju zarówno biznes, jak i dzieci, młodzież, rodziców i oświatę.

Grupa ODiTK to Ludzie, dla których PASJA w każdej dziedzinie życia jest niezwykle ważna. Nasz rok to 2700 dni szkoleniowo – doradczych dla blisko 550 firm.

Grupa ODiTK dostarcza rozwiązań w obszarach: szkolenia, doradztwo, coaching i symulacje biznesowe.

Zarządzanie Projektami w Grupie ODiTK to szeroki zakres usług – od badania dojrzałości projektowej, przez wdrożenia standardów PM w organizacjach i wsparcie wdrożeniowe, audyty, superwizje PM, Development Center dla PMów.. W naszej ofercie znajdują się akredytowane szkolenia w standardach: IPMA, PMI, PRINCE2, jak również z metod zwinnych.

https://www.facebook.com/GrupaODiTK?fref=ts

https://www.linkedin.com/company/grupa-oditk

https://www.youtube.com/channel/UCWaG-wdtDofr2MwM5fpmxaA

https://plus.google.com/+GrupaODiTKGda%C5%84sk/posts

 Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego

ul. Jana Heweliusza 11

80-890

Gdańsk 

http://www.oditk.pl

Osoba kontaktowa: 

Michał Hałaczkiewicz

mhalaczkiewicz@oditk.pl

kom: 0602 494 277


 

 

pm2pm jest  Akredytowaną Jednostką Szkoleniową IPMA® Polska w zakresie Zarządzania Projektami.

Tworzymy zespół ekspertów – praktyków z wieloletnim różnorodnym doświadczeniem
w zarządzaniu projektami, nieprzerwanie kształcących się i podnoszących swoje kwalifikacje. Naszym nadrzędnym celem jest wdrażanie nowoczesnych metod zarządzania projektami w struktury przedsiębiorstw, przy zachowaniu najwyższych standardów Obsługi Klienta. Działamy zgodnie z najnowszymi trendami realizacji projektów i standardami International Project Management Association IPMA® opartymi o model kompetencji menedżerskich, odpowiadając na zmieniające się potrzeby organizacji.

  • Oferujemy kompleksowy zakres usług podnosząc tym samym kompetencje kierowników projektów i członków zespołów projektowych.
  • Doradzamy na każdym etapie projektu, przeprowadzamy szkolenia dopasowane do potrzeb konkretnej firmy i pokazujemy jak skutecznie wykorzystywać narzędzia i techniki prowadzenia projektów.
  • Wspieramy organizacje w realizacji ich celów strategicznych.
  • Rekomendujemy dobór właściwych projektów i dostarczamy odpowiednie narzędzia kontrolne.
  • Tworzymy od podstaw program działań ukierunkowanych na sukcesywny rozwój firmy i jej pracowników.

Działaniom naszego zespołu przewodzi misja organizacji: Inspirować naszych Klientów do wdrażania innowacyjnych pomysłów w życie. Podejmując wyzwania, poszukiwać najlepszych rozwiązań dla rozwoju firmy. Jako zespół ekspertów, praktyków mieć wspólny cel: doskonalenie rzeczywistości w której funkcjonują nasi Klienci. Z odwagą podchodzić do nowych projektów – zarządzanie projektami jest naszą pasją a zadowolenie Klienta – najważniejszą miarą sukcesu.

Naszym atutem jest wysoka zdawalność, przygotowanych przez nas osób do bardzo wymagającego egzaminu certyfikującego IPMA ®, który otwiera drogę do międzynarodowej kariery Project Managera. Praca z naszymi trenerami daje gwarancję podniesienia zawodowych kompetencji, umocnienia swojej pozycji w miejscu zatrudnienia oraz na rynku pracy.

Zapraszamy na naszą stronę www.pm2pm.pl i do kontaktu:

pm2pm sp. z o. o.

ul. Wielopole 18b

31-072 Kraków

E: biuro@pm2pm.pl

M: 0048 503 168 058


 

 

Progress Project Szkolenia i Doradztwo Sp. z o.o.

Jako pierwsi w kraju wyznaczamy standardy jako Akredytowana Jednostka Szkoleniowa IPMA® Polska w zakresie Zarządzania Projektami.

Naszą misją jest dostarczanie rzetelnej i praktycznej wiedzy, która daje przewagę w szybko zmieniającym się środowisku konkurencji rynkowej.

Wierzymy, że dobra praca wraca, dlatego dokładamy wszelkich starań, by nasze usługi były świadczone na najwyższym poziomie.

Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja.

Jesteśmy nowoczesną i dynamicznie rozwijającą się organizacją. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu usług najwyższej jakości, sprawdzonych i efektywnych rozwiązań oraz praktycznej wiedzy rozwijającej kwalifikacje i podnoszącej potencjał menedżerów i zespołów.

Sukces firmy Progress Project to przede wszystkim zaufanie Klientów. Budowanie takiego zaufania jest procesem długotrwałym na co składa się: nieustanna dbałość o najwyższą jakość produktów,
ich innowacyjność, szacunek i lojalność do klienta i do otoczenia.

Dlaczego warto wybrać Progress Project?

  • Autorskie, warsztatowe metody prowadzania zajęć.
  • Doświadczeni trenerzy - praktycy w dziedzinie szkolenia.
  • Skuteczne i praktyczne warsztaty, poparte przykładami.
  • Stale rozwijany i uaktualniany program.
  • Profesjonalne przygotowanie i prowadzenie.
  • Indywidualne podejście do każdego klienta.
  • W przypadku szkoleń wewnętrznych i doradztwa - program "szyty na miarę".

Co wyróżnia Progress Project?

  • Istniejemy dla Państwa i utożsamiamy się z Państwa potrzebami szkoleniowo-doradczymi. Nasz sukces to przede wszystkim zaufanie, jakim darzą nas Klienci. Budowanie takiego zaufania jest procesem długotrwałym na co składa się: nieustanna dbałość o najwyższą jakość produktów, ich innowacyjność, szacunek i lojalność do klienta i do otoczenia. To wszystko generuje dynamiczny rozwój i naszą wiodącą pozycję rynkową.
  • Chętnie dzielimy się z innymi naszą wiedzą, doświadczeniem i „dobrymi praktykami". Nasze szkolenia mają wymiar praktyczny, a wszystkie nasze programy realizowane są w formule warsztatowej, metodami aktywnymi.
  • Najwyższa jakość obsługi i zadowolenie Klienta są dla nas priorytetem (pozytywnie przeszliśmy audyt certyfikacyjny systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008). Dzięki uczciwym i przyjaznym relacjom rynkowym z Klientami i Partnerami biznesowymi posiadamy wyjątkowo niską liczbę reklamacji, dlatego nasze zaangażowanie możemy wykorzystać w pełni, tylko i wyłącznie na merytoryczne aspekty realizowanych dla Państwa projektów.
  • Posiadamy najlepszych specjalistów i ekspertów dedykowanych do projektów szkoleniowo-doradczych. Stale rozbudowujemy relacje personalne, zapraszając do współpracy szerokie grono osób o różnorodnej specjalizacji (praktycy z polskich i zagranicznych przedsiębiorstw) oraz współpracując z wieloma ośrodkami naukowymi i uczelniami.
  • Wspieramy wprowadzanie zmian i inspirujemy do zmian, ale tylko wtedy, gdy jest to konieczne. Działając na rynku wiele lat, dostrzegamy jak zmieniają się Państwa potrzeby - widzimy potrzebę zindywidualizowanego podejścia do zmian, bo ludzie posiadają wiedzę jednak istnieją ograniczenia (przekonania, nawyki, systemy), które sprawiają, że ta wiedza nie jest wykorzystywana.
  • Podejmujemy się tylko tych działań szkoleniowych i doradczych, dzięki którym nasi Klienci osiągną mierzalne efekty biznesowe. Dzięki długoletniemu doświadczeniu w obszarze szkoleń możemy doradzić już na etapie zapytania ofertowego, które z planowanych działań mogą przynieść rzeczywiste efekty. Przygotowanie do realizacji projektu powinno odbyć się w oparciu o profesjonalną analizę potrzeb szkoleniowych, przeprowadzoną przez wykwalifikowanego eksperta. Natomiast w trakcie i po szkoleniu możemy przeprowadzić dla Państwa badanie efektywności i skuteczności projektu.

Więcej informacji na www.progressproject.pl

Progress Project Sp. z o.o.

ul. Światowa 22

02-229 Warszawa

Tel. 0 22 460 46 00

Fax. 0 22 460 46 04

GSM. 500 300 555

© 1999 - 2012 IPMA Polska | Realizacja: resMedia