Nowe oferty pracy

Sevenet S.A.

Stanowisko: Project Manager

Opis stanowiska:

· Zarządzanie projektami,

· Koordynacja prac oraz wsparcie zespołu projektowego w celu dostarczenia klientowi usługi lub rozwiązania,

· Zarządzanie zakresem, kosztami, harmonogramem oraz dostawą produktów zdefiniowanych w umowie,

· Planowanie, monitorowanie, kontrola zmian i zarządzanie ryzykiem,

· Ustalanie skutecznego planu komunikacji z zespołem projektowym i klientem.

Wymagania:

· 3-5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami realizującymi projekty w środowiskach rozproszonych w domenach:

produkcja oprogramowania, integracja systemów informatycznych, wdrożenia rozwiązań (produkty, sprzęt) oraz utrzymaniem

systemów,

· Umiejętności komunikacji oraz współpracy z ludźmi na różnych poziomach organizacji (wewnątrz i na zewnątrz organizacji),

· Samodzielność w działaniu i efektywne zarządzanie obszarem (np. obszar kompetencji, portfel projektów u klienta),

· Praktyczne doświadczenie w: budżetowanie, priorytetyzacja i planowanie zadań, analiza ryzyka, zarządzanie wymaganiami,

· Umiejętność analizy problemów, określania i wprowadzania rozwiązań,

· Praktyczna znajomość metodyk i narzędzi do zarządzania projektami (waterfall, agile, ToC),

· Budowanie relacji oraz skuteczna komunikacja z klientem,

· Umiejętności negocjacyjne oraz rozwiązywania konfliktów,

· Doświadczenie w pracy z zespołami w różnych lokalizacjach geograficznych,

· Znajomość MS Project, narzędzia Office, narzędzia typu issue tracker (JIRA, redmine),

· Gotowość do wyjazdów krajowych (2-3 razy w miesiącu),

· Angielski na poziomie C.

 

CV należy przesyłać na adres: rekrutacja@sevenet.pl, w tytule należy wpisać „aplikacja na stanowisko Project Managera”

Termin nadsyłania CV do 15 kwietnia 2019 roku.



Project Manager / Kierownik Projektu

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref.: PMO/100109/03/2019 

S&T jest jedną z największych w Polsce firm - integratorów informatycznych. Oferujemy usługi konsultingowe, projektowe i wdrożeniowe systemów informatycznych, outsourcing i wsparcie w trybie 24/7/365 dla klientów z wielu sektorów.

Zadania:

  • Nadzorowanie realizacji projektów - marża, termin, jakość, prognoza pracochłonności.
  • Codziennie planowanie, monitorowanie i rozliczanie prac konsultantów.
  • Reprezentowanie S&T w kontaktach z klientem w trakcie realizacji projektu.
  • Raportowanie stanu projektu według ustalonych wytycznych.
  • Budżetowanie / wycena projektów we współpracy z zespołem.
  • Analiza ryzyka projektowego.
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej.

Wymagania:

  • Wysokie kompetencje menedżerskie - minimum 3-letnie doświadczenie w nadzorze projektów wdrożeniowych lub w usługach serwisowych systemów informatycznych.
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów wdrożeniowych systemów klasy ERP lub innych systemów dedykowanych.
  • Znajomość metodyk prowadzenia projektów informatycznych potwierdzonych certyfikatem Prince 2 Foundation lub równoważnym.
  • Znajomość rozwiązań klasy ERP, CRM, workflow, Business Intelligence.
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstw.
  • Umiejętność efektywnej organizacji pracy zespołu.
  • Orientacja na cel.
  • Odpowiedzialność za wyniki projektu i realizację założonych wskaźników.
  • Język angielski na poziomie min. B2.
  • Wyższe wykształcenie.
  • Prawo jazdy kat. B.

Nasza oferta:

  • Możliwość wyboru rodzaju umowy w zależności od własnych preferencji: umowa o pracę, umowa b2b.
  • Wsparcie w rozwoju zawodowym, w tym szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne oraz możliwość zdobycia certyfikatów.
  • Przyjazna atmosfera pracy w dynamicznym i zgranym zespole.
  • Pakiet sportowy.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach długotrwałej współpracy.
  • Szansa na pracę z wyjątkowymi ekspertami przy bardzo ciekawych i nietuzinkowych projektach.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV .

W tytule wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska.

 

Osoba kontaktowa: Karol.Posnik@snt.pl



Manager Projektów Strategicznych

DGS Poland Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Mierzyn k. Szczecina

Rola, która stwarza możliwość samodzielnej pracy w zarządzaniu projektami strategicznymi w trakcie całego cyklu tj. od momentu analizy i zatwierdzenia inicjatywy strategicznej aż po dostarczenie gotowego produktu i zamknięcie projektu. Dzięki dynamicznemu zmieniającemu się otoczeniu i priorytetom, różnorodności i złożoności zadań praca ta jest ciekawa, pełna wyzwań i daje możliwość poznania całej organizacji oraz udziału we wdrażaniu strategii operacyjnej.

U nas:

  • gwarantujemy międzynarodowe środowisko pracy;
  • czeka Cię możliwość prowadzenia projektów nie tylko w Europie, ale też w innych ciekawych krajach na świecie;
  • będziesz mieć możliwość współpracy z wieloma różnorodnymi działami i zespołami wchodzących w skład naszego holdingu;
  • będziesz codziennie mieć okazję zdobywać nowe umiejętności i kompetencje;
  • atmosfera w naszej firmie stwarza doskonałe warunki dla promowania inicjatyw pracowników oraz ich aktywnego udziału w planowaniu zadań i wybieraniu najlepszych rozwiązań;
  • oferujemy szeroki pakiet benefitów.

Jakie zadania czekają na Ciebie u nas?

  • przygotowywanie biznesowego uzasadnienia planowanych projektów, prognozowanie i analizowanie wpływu jaki mogą mieć na biznes;
  • ostateczne zatwierdzanie zakresu projektów wraz z mapowaniem stanu obecnego i przyszłego;
  • koordynowanie i planowanie pracy zespołu projektowego;
  • zarządzaniem zmianą i ryzykiem;
  • kontrola realizacji projektu zgodnie z ustalonymi kluczowymi wskaźnikami, budżetem i harmonogramem;           
  • tworzenie i aktualizowanie dokumentacji projektowej oraz korzystanie z narzędzi i metod zarządzania projektami;
  • współpraca z Biurem Zarządzania Projektów (PMO), raportowanie i pozyskiwanie zasobów do kolejnych projektów;

Kogo szukamy?

  • jesteś komunikatywną, zorientowaną na cel i na rozwój osobą;
  • masz odwagę do zadawania pytań i szukania najlepszych rozwiązań;
  • masz ukończone studia (najlepiej z obszaru zarządzania projektami, zarządzania produkcją, jakością lub zarządzania strategicznego);
  • posiadasz przynajmniej dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami zdobyte w dużej organizacji, najlepiej w zakresie zarządzania operacyjnego, łańcucha dostaw lub IT;
  • posiadasz umiejętność kierowania interdyscyplinarnymi zespołami i zarządzania interesariuszami w różnych krajach;
  • płynnie komunikujesz się w języku angielskim, więc prowadzenie projektów globalnych nie jest dla Ciebie trudnością;
  • jeśli posiadasz certyfikację Project Managera i/oraz dysponujesz wiedzą o systemach informatycznych takich jak ERP czy WMS, będzie to dodatkowym atutem.

Więcej informacji: TUTAJ 

 

© 1999 - 2012 IPMA Polska | Realizacja: resMedia