Organizacje

Studenckie Forum Business Centre Club

Studenckie Forum BCC działa przy największej organizacji prywatnych przedsiębiorców w kraju - Business Centre Club. Dzięki współpracy z BCC ma możliwość uczenia się i zdobywania doświadczenia od najlepszych przedsiębiorców w kraju, które stara się wykorzystywać w codziennych wysiłkach.

W celu zbudowania największej studenckiej organizacji promującej przedsiębiorczość w Europie członkowie SFBCC opracowali program edukacji biznesowej i finansowej w 3 grupach wiekowych. Poprzez Festiwal BOSS, Konkurs NZP, nowatorski projekt Biznes Junior, Przedsiębiorczą Kobietę, #e-biznes festiwal oraz wiele innych inicjatyw umożliwiają szybszy i skuteczniejszy rozwój 30 000 młodych Polaków w skali roku. Praktyczna wiedza i umiejętności przekazywane uczestnikom projektów realnie wpływają na zmianę mentalności młodych Polaków, pokazując im dobre wzorce zaczerpnięte z Polski, jak i te z zagranicy.

SFBCC otwiera się również na inne kraje, buduje relacje z przedstawicielami Polonii w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Niemczech, czerpiąc od nich rozwiązania i inspirację do budowy współpracy pomiędzy nauką, a biznesem. Wszystkie te działania umożliwiają globalny rozwój organizacji w ramach współpracy z partnerami międzynarodowymi i tworzenie jeszcze lepszych produktów edukacyjnych dostosowanych do potrzeb ludzi młodych i trendów na świecie. 

http://sfbcc.org.pl/

https://www.facebook.com/studenckieForumBusinessCentreClub?fref=ts

https://www.facebook.com/przedsiebiorczykrakow?fref=nf&__mref=message_bubble


BNI Polska

BNI została założona w 1985 roku jako biznesowa i profesjonalna organizacja referencyjna. W BNI obowiązuje zasada, że w klubie może być tylko jeden reprezentant z danej branży. W zeszłym roku członkowie BNI przekazali sobie ponad 3,3 mln rekomendacji wartych 1,5 mld euro. Swój ogromny sukces BNI zawdzięcza aktywności ponad 82 tys. członków zgromadzonych w 4200 klubach na całym świecie.

Obecność w BNI można porównać do zespołu handlowców. Każdy, kto należy do BNI, nosi ze sobą wizytówki osób ze swojego klubu i kiedy rozmawia z klientem czy znajomym, stara się dostrzec, jakie potrzeby mogą być zaspokojone przez innego członka klubu. Następnie pomaga stronom w nawiązaniu kontaktu.

Członkowie BNI wiedzą, że naprawdę ważne jest to, KTO CIĘ ZNA, dlatego też dołączyli do szybko rosnącej grupy firm, których obroty zwiększyły się w znaczący sposób dzięki aktywności w sieci referencji i rekomendacji.

http://www.bnipolska.pl

© 1999 - 2012 IPMA Polska | Realizacja: resMedia