Grupy regionalne
International Project Management Association Polska, w celu lepszego i pełniejszego szerzenia wiedzy dotyczącej zarządzania projektami jest obecna w całej Polsce w postaci grup regionalnych. Obecnie działa ich już 11 grup i co jakiś czas tworzona jest nowa. Dzięki tej aktywności wiedza nt. zarządzania projektami nieustannie się rozwija i uaktualnia. Wychodzimy z założenia: wszyscy uczą się od wszystkich, ponieważ dobre praktyki w zarządzaniu projektami są również niezwykle istotne. Wymiana doświadczeń na szczeblu lokalnym oraz organizacja spotkań towarzyski pozwala na integrację środowisk zainteresowanych tą dziedziną nauki, praktyki i sztuki, jaką jest project management. Grupy regionalne organizują rocznie dziesiątki spotkań w formie wykładów, warsztatów, szkoleń czy seminariów. Poruszane aspekty miękkie i twarde pozwalają na to aby każdy w pewnym momencie znalazł coś dla siebie, chociaż drzwi na spotkania są zawsze otwarte dla wszystkich zainteresowanych. Aby uczestniczyć w spotkaniach, nie trzeba być członkiem IPMA Polska – wystarczy chęć pozyskania wiedzy nt. zarządzania projektami. Na czele każdej grupy regionalnej stoi jej Rada, która wybierana jest na 2-letnią kadencję. Członkowie Rady są zawsze do Państwa dyspozycji, czego wyrazem jest możliwość kontaktu na spotkaniach oraz dzięki podanym na stronie IPMA Polska osobom kontaktowym.
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Aktualne dane do faktury VAT.pdf | 190.11 KB |
Formularz opisywania faktur kosztowych.docx | 148.56 KB |
Lista uczestników spotkania GR IPMA Polska.docx | 147.9 KB |
Protokół z wyborów Rady Grupy Regionalnej IPMA Polska.docx | 156.55 KB |
Sprawozdanie ze spotkania GR IPMA Polska.docx | 148.09 KB |
Zgoda na objęcie funkcji w Radzie GR IPMA Polska.docx | 165.29 KB |
REGULAMIN Grup Regionalnych_2016.pdf | 217.16 KB |