Nowe oferty pracy

Manager Projektów Strategicznych

DGS Poland Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Mierzyn k. Szczecina

Rola, która stwarza możliwość samodzielnej pracy w zarządzaniu projektami strategicznymi w trakcie całego cyklu tj. od momentu analizy i zatwierdzenia inicjatywy strategicznej aż po dostarczenie gotowego produktu i zamknięcie projektu. Dzięki dynamicznemu zmieniającemu się otoczeniu i priorytetom, różnorodności i złożoności zadań praca ta jest ciekawa, pełna wyzwań i daje możliwość poznania całej organizacji oraz udziału we wdrażaniu strategii operacyjnej.

U nas:

  • gwarantujemy międzynarodowe środowisko pracy;
  • czeka Cię możliwość prowadzenia projektów nie tylko w Europie, ale też w innych ciekawych krajach na świecie;
  • będziesz mieć możliwość współpracy z wieloma różnorodnymi działami i zespołami wchodzących w skład naszego holdingu;
  • będziesz codziennie mieć okazję zdobywać nowe umiejętności i kompetencje;
  • atmosfera w naszej firmie stwarza doskonałe warunki dla promowania inicjatyw pracowników oraz ich aktywnego udziału w planowaniu zadań i wybieraniu najlepszych rozwiązań;
  • oferujemy szeroki pakiet benefitów.

Jakie zadania czekają na Ciebie u nas?

  • przygotowywanie biznesowego uzasadnienia planowanych projektów, prognozowanie i analizowanie wpływu jaki mogą mieć na biznes;
  • ostateczne zatwierdzanie zakresu projektów wraz z mapowaniem stanu obecnego i przyszłego;
  • koordynowanie i planowanie pracy zespołu projektowego;
  • zarządzaniem zmianą i ryzykiem;
  • kontrola realizacji projektu zgodnie z ustalonymi kluczowymi wskaźnikami, budżetem i harmonogramem;           
  • tworzenie i aktualizowanie dokumentacji projektowej oraz korzystanie z narzędzi i metod zarządzania projektami;
  • współpraca z Biurem Zarządzania Projektów (PMO), raportowanie i pozyskiwanie zasobów do kolejnych projektów;

Kogo szukamy?

  • jesteś komunikatywną, zorientowaną na cel i na rozwój osobą;
  • masz odwagę do zadawania pytań i szukania najlepszych rozwiązań;
  • masz ukończone studia (najlepiej z obszaru zarządzania projektami, zarządzania produkcją, jakością lub zarządzania strategicznego);
  • posiadasz przynajmniej dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami zdobyte w dużej organizacji, najlepiej w zakresie zarządzania operacyjnego, łańcucha dostaw lub IT;
  • posiadasz umiejętność kierowania interdyscyplinarnymi zespołami i zarządzania interesariuszami w różnych krajach;
  • płynnie komunikujesz się w języku angielskim, więc prowadzenie projektów globalnych nie jest dla Ciebie trudnością;
  • jeśli posiadasz certyfikację Project Managera i/oraz dysponujesz wiedzą o systemach informatycznych takich jak ERP czy WMS, będzie to dodatkowym atutem.

Więcej informacji: TUTAJ 

 

 

 

© 1999 - 2012 IPMA Polska | Realizacja: resMedia